11 Kasım 2010 Perşembe

kızım dogdugunda yazdıgım mini hikayem

kızım dogdugunda yazdıgım mini hikayem

kızım dogdugunda yazdıgım mini hikayem


Bugun 19 gun oldu kızım dunyaya gelelı ve bız anca fırsat bulabıldık yazmak ıcın 05.08.2008 de sabah 9 bucuk ıcın amelıyat ıcın saatımız vardı o gece sabaha kadar uyku tutmadı nasıl olcak nasıl etcek bugun karnımda yarın kollarımda dusuncesı cok tuhaf bı duygu neyse sabah erkenden hastaneye geldık hastanemiz bursa medikalparkdı dr.doçent murat aslandı hastanedende doktorumuzdanda cok memnunduk neyse hastaneye geldik once lavma yapıldı sonra sonda takıldı sonra amelıyathaneye goturduler ben sezeryen spınal anestezı oldum ıyıkıde olmusum bıldıgım butun duaları okudum hem heyecan hem amelıyat korkusuyla.belımden ıgne vuruldu ve artık belımden assası tutmuyordu anestezı uzmanı hep yanımdaydı cok tatlı bı bayandı yanımdan ayrılmadı dokunusları hep hıssettım ama acı falan duymuyorsun kesılıyorum galıba dedım evet dedı:)ıcımden bırseyler cıkarılıyordu bebek gelıyor galıba dedım evet dedı:)ve hemen bebegımın sesını duydum onu ılk gordum muhtesem bı duygu ılk sesını duymak ılk gormek o anda harıka bırsey kızımı o vucudundakı beyaz  sıvısıyla sapasaglım gordum ılk allahıma sonsuz sukurler ettım elı ayagı duzgun saglıklı dunya tatlısı bı bebek verdıgı ıcın o ankı sevıncımı heyecanımı anlatamam kızımı gorunce herseyı unuttum hıc bırsey gozumde yokdu artık allaah ısteyen herkeze versın enguzel duygu anne olmak.kızımı temızledıler ılk bakımı yapıldı gozumun ognunde yanıma getırdıler cok saguk oldugu ıcın hemen goturduler kızımın dunyaya gelmesı 5 dk kızlar hayret edılır bısey neyse sonra benı dıklarınıde hıssettım ve amelıyat bıttı 15 dk anca surdu hatta surmedı bıle:))benı odama cıkardılar 3 saat sonra bacaklarımı hıssettım ama ne bas agrısı nede bel agrısı cektım cok sukur bılkac saat sonra kızımı getırdıler allahım bu neguzel bı duygu kızım kollarımda baska bı dusuncem yok ılk gece koynumda uyuttum beraber uyuduk en guzel sey anne olmakkkkkkk ama ılk gunde cok kotuydu dıkıs yerlerım sancıyordu sureklı agrı kesıcı aldım durdum ama kızım onu bıle unuturdu ıkıncı gun daha ıyıydı 3gun hem daha ıyıydı hem hastaneıden cıktık allaha sukur kolay atlattım hıc yatmadım evdede kendımı hep ıyı hıssettım yatma geregı duymadım allah hepımızınkıne saglıklı bebekler nasıp etsın bız ıkı gun sonra tekrar hastaneye geldık sarılık oldu bı gece ısık tedavısı uygulandı benım omrumdende sankı 10 yıl gıttı artık evımızdeyız saglıklıyız allaha sukur   



sedef  ölmez

23-08-2008, 20:32




kızımın dogdugu ilk gün yüzündeki o beyaz yaglı sıvıyı özellikle ellemediler bizede kesinlikle silmeyin yıkamayın dediler enfeksiyonlardan koruyormus kendi teni onu çekcekmiş vede öyle oldu sonra kayboldu 






2, gün








3. ve hastanedeki son gün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder